loading...
سایت تفریحی کهکشان
Admin بازدید : 20 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 امروزه مصرف‏کنندگان به دنبال گوشی‏هایی هستند که علاوه بر الهام‏بخشی در آسانتر کردن زندگی روزمره‏ به آن‏ها کمک کند. نسل پنجم گلکسی S سامسونگ، گام بلندی است در به خدمت گرفتن فناوریهای نوین در جهت بهبود زندگی روزمره. گلکسی S5، با الهام از نیازهای مصرفکنندگان و با تکیه بر ویژگیها و قابلیتهای کاملاً کاربردی و ضروری، به عنوان تلفن هوشمند برتر به بازار عرضه می شود. 

‏Galaxy S5 با ترکیبی از دوربین پیشرفته، قابلیت اتصال پر سرعت شبکه، ابزارهای ورزشی ویژه و ساختاری مقاوم‏تر، علاوه بر ارائه امکانات برتر یک گوشی هوشمند، به مصرف‏کنندگان در حفظ سلامتی یاری می‏رساند.

شکار لحظه‏های مهم

عکاسی و ثبت لحظه‏های گران‏بها، یکی از مهم‏ترین ویژگی‏های گوشی‏های هوشمند در دنیای امروز است. در همین راستا گلکسی S5  با  امکانات بی‏نظیر دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خود، همراه با منو و رابط کاربری بهبود یافته ، به کاربران خود این امکان را می‏دهد تا به راحتی عکس بگیرند، آن را  تدوین کنند و به اشتراک بگذارند.

دوربین گلکسی S5 مجهز به سریع‏ترین فوکوس خودکار جهان (۳/۰ ثانیه) است و HDR ارتقا یافته، عکس‏هایی طبیعی و خوش آب و رنگ را برای مصرف کنندگان خود فراهم می‏کند. همچنین ویژگی جدید فوکوس انتخابی این اجازه را می‏دهد تا تنها بر قسمت خاصی از سوژه فوکوس شود، در حالی که ناحیه مورد نظر از دیگر نقاط متمایز و در کانون توجه قرار می‏گیرد. با این قابلیت، از این پس دیگر برای ایجاد  Depth of Field DOF نیازی به مجموعه‏ای از لنزهای تخصصی نخواهد بود.

دستیابی به سریع‎ترین اتصال‌ها

گلکسی S5 با استفاده از آخرین تکنولوژی‏های شبکه‏ای، زندگی شما را بهبود می‏بخشد. این محصول با بهره‏مندی از نسل پنجم شبکه‏های بی‏سیم (استاندارد Wi-Fi 802.11ac و تکنولوژی MIMO 2×2 ) سریع‌ترین و قابل اطمینان‏ترین ارتباط بی‏سیم را فراهم می‏کند. دو آنتن داخلی Wi-Fi، قدرت ارتباط را دو برابر کرده و سرعت و کیفیتی بی‏نظیر را در اختیار کاربر قرار می‏دهد تا با سرعت بالا و بدون قعط شدن به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد.

تندرست‏ و فعال‏ باشید

با برنامه “S Health 3.0″ بهبود یافته، گلکسی S5 امکانات بیشتری برای ارتقای سلامتی مصرف‏کنندگان فراهم می‏کند. این برنامه شامل یک fitness tracker بی‎نظیراست که به کاربر کمک می‏کند همراه با ابزارهای دیگری مانند گامشمار، ثبت رژیم غذایی، میزان ورزش و نمایشگر سرعت ضربان قلب، عملکرد حرکتی خود را نظارت و مدیریت کند. برنامه‏های جانبی قابل نصب برای افزایش قابلیت‏های  S Health مانند مربی و پیگیری وضعیت خواب امکان رسیدن به زندگی سالم‏تر و پر نشاط را فراهم می‏کند. 

ظاهری جذاب و مدرن

گلکسی S5، طراحی نمادین سامسونگ را با جریانهای مدرن روز در هم می‏آمیزد تا برای تمامی سلیقهها و نیازهای گوناگون مصرف‏کنندگان خوشایند باشد. از دیگر ویژگی‏های S5 که به آن ظاهری جذاب می‏بخشد، طراحی برجسته و بافتدار بدنه آن است. طراحی چشم‏نواز آن با رنگ‏های زنده و متنوع  مانند زغالی، سفید، آبی الکتریک و طلایی همراه شده تا مجموعهای کامل برای جذب هر سلیقه و سبکی باشد.

حفاظت ضروری دستگاه

گلکسی S5 دارای گواهینامه IP 67 است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. سنسور اثر انگشت روی دکمه Home، لایه امنیتی جدیدی را به عضو جدید خانواده Galaxy سامسونگ اضافه کرده است که سطح محافظت از اطلاعات شخصی کاربران را ارتقا می‏دهد.

در مواقع ضروری با فعال‏سازی حالت ذخیره‏سازی فوق‏العاده نیرو، صفحه نمایشGalaxy S5، سیاه و سفید شده و تمامی برنامه‏ها و سرویس‏های غیرضروری غیر فعال می‏شوند تا مصرف باتری به حداقل برسد.

تجربه بازی منحصربفرد و جهانی با برترین بازیکنان فوتبال دنیا

سامسونگ برای کاربران گلکسی، نسخه موبایل بازی FIFA 14 را به صورت اختصاصی فراهم کرده است. به عنوان همکاری ویژه سامسونگ با FIFA14 EA SPORTS، کاربران گلکسی S5 و دیگر مدل‏های گلکسی فرصت منحصربه فردی را پیدا می‏کنند تا به طور اختصاصی مقابل تیم Galaxy 11 سامسونگ رقابت کنند. تیم Galaxy 11 متشکل از بازیکنان جهانی مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و وین رونی است. کاربران که موظف به نجات دادن کره زمین هستند، می‏توانند برای برنده شدن جایزه‏های ویژه FIFA14 در مقابل بهترین بازیکنان دنیا شانس خود را امتحان کنند

ایران آی تی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 618